Klachtenformulier

Heeft u een klacht?

Ons advies is: ga hierover het gesprek aan met de desbetreffende persoon, hoe moeilijk dit soms ook is.

Klachten blijken meestal te berusten op communicatieve misverstanden.

Wij staan open voor uw klacht en zullen dit altijd serieus ter harte nemen.

Het klachtenformulier op onze website is een hulpmiddel. Wilt u hierin kort beschrijven de aard van de klacht, eventueel het moment en de betrokken personen. Een van de artsen zal binnen een week contact met u opnemen. U kunt ook een afspraak maken om uw klacht te bespreken.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer 088 - 0229191.

Meer informatie kunt u vinden  op www.skge.nl en in de folder klachtenregeling .

 

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.